Avoin kirje YK:lle kestävän kehityksen tavoitteista

Antonio Guterres,
Maailman terveysjärjestön pääjohtaja
Tedros Adhanom Ghebreyesus,
YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimisto (YK:n ihmisoikeudet)
InfoDesk@ohchr.org,
Seksuaaliseen suuntautumiseen ja sukupuoli-identiteettiin perustuvalta väkivallalta ja syrjinnältä suojautumisesta riippumaton asiantuntija, Mr. Victor Madrigal-Borloz
ohchr-ie-sogi@un.org,
tiedemiehet, julkiset järjestöt, tiedotusvälineet.

Permalink https://pro-lgbt.ru/open-letter-to-un/

Hyvä asiantuntija

Kaikkien Yhdistyneiden Kansakuntien jäsenvaltiot hyväksyivät vuonna 2030 kestävän kehityksen toimintasuunnitelman 2015, joka tarjoaa yhteisen suunnitelman "ihmisten ja planeetan rauhalle ja hyvinvoinnille nyt ja tulevaisuudessa". Sen ytimessä ovat 17 kestävän kehityksen tavoitetta (SDG). SDG 3:n tavoitteena on "varmistaa terveellinen elämä ja edistää hyvinvointia kaikille ja kaikenikäisille". Ovatko YK:n ja WHO:n lähestymistavat sopusoinnussa hyvinvoinnin ylläpitämisen kanssa vai lisääkö se kärsivien ihmisten määrää?

Lancet-lehti julkaisi Washingtonin yliopiston asiantuntijaryhmän työn, jossa tarkasteltiin skenaarioita syntyvyydestä, kuolleisuudesta, muuttoliikkeestä ja väestöstä 195 maassa vuosina 2017–2100. Vuoteen 2100 mennessä 50 maassa ennustetaan olevan väestön väheneminen yli 48 prosenttia. Kiinassa 1 prosenttia. Tulokset osoittavat, että maat, joissa syntyvyys on alle korvaavan, säilyttävät muuttoliikkeen kautta työikäisen väestön ja vain he elävät hyvin. Korvaustason alapuolella olevilla kokonaishedelmällisyysluvuilla monissa maissa, mukaan lukien Kiinassa ja Intiassa, on taloudellisia, sosiaalisia, ympäristöllisiä ja geopoliittisia vaikutuksia. Väestön ikääntymisprosessit ja eläkeläisten osuuden kasvu johtavat talouskasvun ja investointien vähenemiseen sekä eläkejärjestelmän, sairausvakuutuksen ja sosiaaliturvan romahtamiseen [20,8]. Yksi ratkaiseva asia, jota kirjoittajat eivät huomioineet, on LGBT-väestön katastrofaalinen kasvu, joka saavuttaa 2 % nuorten joukossa Yhdysvalloissa [XNUMX]. Kaiken kaikkiaan joka neljäs yhdysvaltalainen opiskelija ei ole heteroseksuaali, CDC:n vuosikertomuksen mukaan.

~40% lisääntymisvaiheeseen tulevista koulutytöistä ei pidä itseään heteroseksuaaleina!

Voidaan olettaa, että ennustetut demografiset ongelmat tulevat paljon aikaisemmin, mikä yllättää kansainvälisen yhteisön. Kasvava LGBT-väestö suvaitsevissa maissa on havainnut lisääntynyttä sukupuolitaudit, riskialtista seksuaalista käyttäytymistä, huumeiden käyttöä ja alhaista syntyvyyttä. Tämä on ristiriidassa suunnitelmien kanssa varmistaa terveellinen elämä ja edistää hyvinvointia kaikenikäisille (SDG 3).

Jotta siitä saisi jotain järkeä, on välttämätöntä ymmärtää globaalin eliitin suunnitelmat ja menetelmät planeetan syntyvyyden vähentämiseksi. Globalistien äänet – Rooman klubi [3], Project Syndicate [4] – julistavat avoimesti, että maailman väestöä on vähennettävä välittömästi. Hallitukset, poliitikot ja julkisuuden henkilöt noudattavat uusmalthusialaisten tiedemiesten suosituksia [5]. Ihmiset, jotka uskaltavat puhua tätä poliittista agendaa vastaan, joutuvat LGBT-aktivistien [6] aggressiivisten hyökkäysten kohteeksi ja jopa valtion viranomaisten rikosoikeudellisiin syytteisiin [7]. Homoseksuaalisuuden, abortin ja sukupuoliteorian (transsukupuolisuus) propagandaa harjoitetaan maailmanlaajuisesti, myös YK:n ja WHO:n kautta. Yhdysvallat, Saksa ja muut maat ovat julistaneet "HLBTQ-oikeuksien edistämisen kansainvälisellä näyttämöllä" ulkopolitiikan prioriteetiksi. Psykiatriasta on tullut poliittisten herrojensa palvelija. Varjolla suojella homojen ja lesbojen oikeuksia, heidän oikeuksiaan poistaa ei-toivottu homoseksuaalinen elämäntapa – täynnä henkisiä ja fyysisiä ongelmia – loukataan. Poliittisista ja taloudellisista syistä he yrittävät kieltää korjaavan terapian, koska kaikki mahdollisuus välttää homoseksuaalisuutta on vastoin niiden etuja, jotka rahoittavat LGBT-propagandaa vähentää syntyvyyttä ja luoda poliittinen äänestäjäkunta, joka hyväksyy tällaisen väestöpolitiikan.

British Medical Journalin (BMJ) toimittaja Imre Loefler kirjoitti kolumnissaan: "Homoseksuaalisuuden selviytymisarvo ihmislajille löytyy sen vaikutuksesta väestön kasvuun. Kaikkien, jotka ovat huolissaan ihmisväestön kasvun aiheuttamasta ympäristön pilaantumisesta, tulisi edistää homoseksuaalisuutta” [5]. Ei tiedetä, onko Mr. Loefler oli tietoinen infektioiden leviämisestä, mukaan lukien ne, jotka aiheuttavat hedelmättömyyttä, psykiatrisia häiriöitä[8] ja ulosteen pidätyskyvyttömyyttä[9] tässä kohortissa. LGBT-ryhmien terveyseroissa ei ole ajan mittaan tapahtunut merkittäviä muutoksia [8]. Huolimatta yhteiskunnan kasvavasta suvaitsevaisuudesta LGBT-liikkeen ideoita kohtaan, alkoholin kulutus [10], itsemurhayritykset [11,12] ja itsensä vahingoittaminen [13] eivät vähene sen kannattajien joukossa verrattuna ihmisiin, jotka eivät tunnista itseään LGBTQ+. Nämä havainnot viittaavat siihen, että sosiaalisen ympäristön muutoksilla oli rajallinen vaikutus seksuaalivähemmistöihin kuuluvien ihmisten stressiprosesseihin ja mielenterveyteen [14].

Tällä hetkellä informaatiotilaa hallitsee "LGBTQ+"-nimisen radikaalin poliittisen liikkeen tuhoisa ja antitieteellinen näkökulma, jonka mukaan homoseksuaalisuus ja transseksuaalisuus ovat synnynnäisiä, muuttumattomia ja normaaleja (tai jopa suositeltavia) olosuhteita [6] . Tämän näkökulman edistäminen monikansallisten yritysten tukemana johtaa siihen, että hyväuskoiset kansalaiset osallistuvat tuhoisaan elämäntapaan, jolla on vakavimmat seuraukset heidän terveyteensä ja hyvinvointiinsa. Tiedeyhteisö kääntyy yhä enemmän pois tieteellisestä menetelmästä mukautuakseen liberaaliin ideologiaan, joka painostaa tutkijoita ja sensuroi epämiellyttäviä mielipiteitä.

Kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamiseksi sen sijaan, että edistettäisiin ja rohkaisettaisiin homoseksuaalisuutta, jota väestötieteilijät suosittelevat yhdeksi väestönvähentämismenetelmästä [15], olisi kehitettävä toimenpiteitä huonosta terveydestä kärsivän LGBT-väestön vähentämiseksi.

On välttämätöntä elvyttää ja kehittää uusia menetelmiä homoseksuaalisuuden ja transsukupuolisen tunnistamisen psykologiseen hoitoon ja ehkäisyyn [16,17]. On välttämätöntä rajoittaa homoseksuaalisten suhteiden osoittamista ja rohkaisua elokuvissa ja tiedotusvälineissä.

Samoin on suojeltava homoseksuaalien oikeuksia saada hoitoa samaa sukupuolta olevista ei-toivotuista houkutuksista ja käytöksistä ja suojella heitä poliittiselta hyväksikäytöltä halvana oppositiona.

Samaa sukupuolta olevien suhteiden rinnastaminen eri sukupuolten välisiin suhteisiin on sivilisaatiovirhe, joka perustuu uusmaltusialaisten, LGBT-aktivistien [18] ja poliitikkojen ideoihin. LGBT:n takia propagandaa päiväkodeissa ja kouluissa, mielenterveys- ja somaattisille sairauksille alttiiden lasten määrä kasvoi. He perustavat harvemmin perheitä, jotka ovat viimeaikaisten tietojen mukaan epävakaita [19]. LGBT-ihmiset eivät todennäköisesti saa lapsia, mikä lisää eläke- ja terveydenhuoltojärjestelmien taakkaa tulevina vuosina. Tämä on ristiriidassa suunnitelmien kanssa varmistaa terveellinen elämä ja edistää hyvinvointia kaikenikäisille (SDG 3).

Olisimme iloisia ja kiitollisia, jos kuulemme ajatuksesi ja ehdotuksesi tähän liittyen. Sähköposti: science4truth@yandex.ru

Ystävällisin terveisin,
"Tiede totuuden puolesta"

Lisäksi automaattisessa Google-käännöksessä:
"Perhearvot Venäjän ulkopolitiikan välineenä" https://pro-lgbt.ru/en/7323/

Julkaistu 1. helmikuuta 2022

Avoin kirje YK:lle kestävän kehityksen tavoitteista

Yhdistyneiden Kansakuntien pääsihteeri António Guterres,
Maailman terveysjärjestön pääjohtaja
Tedros Adhanom Ghebreyesus,
YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimisto (YK:n ihmisoikeudet)
InfoDesk@ohchr.org,
Riippumaton asiantuntija väkivallalta ja seksuaaliseen suuntautumiseen ja sukupuoli-identiteettiin perustuvalta syrjinnältä suojelemisesta, Mr. Victor Madrigal-Borlos
ohchr-ie-sogi@un.org,
julkiset organisaatiot, media.

permalink https://pro-lgbt.ru/open-letter-to-un/

Hyvät asiantuntijat,

Vuoden 2030 kestävän kehityksen ohjelma, jonka kaikki Yhdistyneiden Kansakuntien jäsenvaltiot hyväksyivät vuonna 2015, on yhteinen toimintasuunnitelma "ihmisten ja planeetan rauhaan ja hyvinvointiin nyt ja tulevaisuudessa". Se perustuu 17 kestävän kehityksen tavoitteeseen (SDG).

SDG 3 on "terveellisen elämän varmistaminen ja hyvinvoinnin edistäminen kaiken ikäisille". Onko YK:n ja WHO:n lähestymistapa yhdenmukainen hyvinvoinnin ylläpitämisen kanssa vai lisääkö se kärsivien määrää?

The Lancet julkaisi Washingtonin yliopiston asiantuntijapaneelin työn, joka tarkasteli skenaarioita 195 maan syntymisestä, kuolemasta, muuttoliikkeestä ja väestöstä vuosina 2017–2100. Heidän ennusteidensa mukaan vuoteen 2100 mennessä 23 maan väestö vähenee yli 50 prosenttia. Korvaavaa kokonaissyntyvyyslukua pienemmällä kokonaissyntyvyysluvulla monissa maissa, mukaan lukien Kiinassa ja Intiassa, on taloudellisia, sosiaalisia, ympäristöllisiä ja geopoliittisia vaikutuksia. Väestön ikääntymisprosessit ja eläkeläisten osuuden kasvu johtavat talouskasvun ja investointien vähenemiseen sekä eläkejärjestelmän, sairausvakuutuksen ja sosiaaliturvan romahtamiseen [1]. Kirjoittajat eivät kuitenkaan ottaneet huomioon LGBT-väestön katastrofaalista kasvua, joka Yhdysvalloissa on 20,8 % nuorten keskuudessa [2]. Kaiken kaikkiaan joka neljäs yhdysvaltalainen opiskelija ei ole heteroseksuaali, kuten kuvasta näkyy vuosikatsaus Tautien torjunta- ja ehkäisykeskukset CDC.

Voidaan olettaa, että ennustetut demografiset ongelmat tulevat paljon aikaisemmin, mikä yllättää kansainvälisen yhteisön. Kasvava LGBT-väestö suvaitsevaisissa maissa kärsii alhaisesta hedelmällisyydestä, sukupuolitautien lisääntymisestä, riskialtis seksuaalisesta käyttäytymisestä ja huumeiden käytöstä, mikä on vastoin suunnitelmia, jotka koskevat terveellistä elämää ja hyvinvointia kaiken ikäisille (SDG 3).

Ymmärtääkseen mitä tapahtuu, on ymmärrettävä globaalin eliitin suunnitelmat ja menetelmät syntyvyyden vähentämiseksi planeetalla. Globalistit, kuten Rooman klubi [3] ja Project Syndicate [4], julistavat avoimesti, että maailman väestöä on vähennettävä välittömästi. Hallitukset, poliitikot ja julkisuuden henkilöt noudattavat uusmaltusialaisten tiedemiesten suosituksia [5]. Ihmiset, jotka uskaltavat puhua tätä poliittista agendaa vastaan, joutuvat alttiiksi LGBT-aktivistien aggressiiviset hyökkäykset [6] ja jopa syytteeseenpano [7]. Homoseksuaalisuutta, aborttia ja "sukupuoliteoriaa" (transsukupuolisuutta) edistetään maailmanlaajuisesti, myös YK:n ja WHO:n kautta. ”Lhbtq+-oikeuksien edistäminen kansainvälisellä areenalla” on julistettu Yhdysvaltojen, Saksan ja muiden maiden ulkopoliittiseksi painopisteeksi. Psykiatriasta on tullut poliittisten herrojensa palvelija. Homojen ja lesbojen oikeuksien puolustamisen verukkeella loukataan heidän oikeuttaan päästä eroon ei-toivotusta homoseksuaalisesta käytöksestä ja henkisistä ja fyysisistä ongelmista täynnä olevasta elämäntavasta. Poliittisista syistä yritetään kieltää korjaava terapia, koska kaikki mahdollisuus välttää homoseksuaalisuutta on vastoin niiden etuja, jotka rahoittavat LGBT-propagandaa syntyvyyden vähentämiseksi ja poliittisen äänestäjän luomiseksi, joka tukee tällaista väestöpolitiikkaa.

British Medical Journalin (BMJ) toimittaja Imre Lefler kirjoitti kolumnissaan: "Homoseksuaalisuuden arvo ihmislajin selviytymiselle on sen vaikutuksessa väestönkasvuun. Jokaisen, joka on huolissaan ihmisväestön kasvun aiheuttamasta ympäristön pilaantumisesta, tulisi rohkaista homoseksuaalisuutta” [5]. Ei tiedetä, oliko herra Lefleur tietoinen infektioiden, mukaan lukien hedelmättömyyttä, psykiatrisia häiriöitä[8] ja inkontinenssia[9] aiheuttavien infektioiden esiintyvyydestä tässä kohortissa? LGBT-ihmisten terveyserojen rakenne ei ole muuttunut merkittävästi ajan myötä [8]. Huolimatta yhteiskunnan kasvavasta suvaitsevaisuudesta LGBT-liikkeen ajatuksia kohtaan, sen kannattajien alkoholinkäyttö [10], itsemurhayritykset [11,12] ja itsensä vahingoittaminen [13] eivät vähene verrattuna ihmisiin, jotka eivät tunnista itseään " LGBTQ+”. Nämä tiedot osoittavat, että sosiaalisen ympäristön muutoksilla oli rajallinen vaikutus stressiprosesseihin ja seksuaalivähemmistöjen edustajien mielenterveyteen [14].

Tällä hetkellä tietotilassa tuhoava ja antitieteellinen näkökulma hallitsee radikaali poliittinen liike, joka tunnetaan nimellä "LGBTQ+", jonka mukaan homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus ovat synnynnäisiä, muuttumattomia ja normaaleja (tai jopa suositeltavia) tiloja [6]. Tämän näkemyksen propaganda, monikansallisten yritysten ruokkima, johtaa aavistamattomien kansalaisten osallistumiseen tuhoavaan elämäntapaan, jolla on vakavimmat seuraukset heidän terveydelle ja hyvinvoinnille. Tiedeyhteisö siirtyy yhä enemmän pois tieteellisestä menetelmästä mukautuakseen liberaaliin ideologiaan, joka painostaa tiedemiehiä ja sensuroi epämiellyttäviä tosiasioita ja mielipiteitä.

Kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamiseksi demografien yhtenä väestönvähentämiskeinona [15] suositteleman homoseksuaalisuuden edistämisen ja rohkaisemisen sijaan tulisi kehittää toimenpiteitä LGBT-elämäntapaan osallistuvien ihmisten määrän vähentämiseksi, mikä johtaa kärsimystä ja huonoa terveyttä.

Välttämätön elvyttää kuuluisaa ja kehittää uusia menetelmiä homoseksuaalisuuden ja transsukupuolisuuden psykologiseen hoitoon ja ehkäisyyn [16,17]. On välttämätöntä rajoittaa homoseksuaalisten suhteiden esittelyä ja edistämistä elokuvissa ja tiedotusvälineissä.

On myös tarpeen suojella homoseksuaalien oikeuksia saada hoitoa ei-toivotusta vetovoimasta ja käyttäytymisestä samaa sukupuolta kohtaan, suojella seksuaalivähemmistöjä poliittiselta hyväksikäytöltä halvana oppositiona.

Samaa sukupuolta olevien suhteiden rinnastaminen vastakkaisten sukupuolten välisiin suhteisiin on sivistysvirhe, joka perustuu uusmaltusialaisten, LGBT-aktivistien [18] ja poliitikkojen ideoihin. Koska LGBT-propagandaa päiväkodeissa ja kouluissa mielenterveys- ja somaattisille sairauksille alttiiden lasten määrä kasvaa. He eivät todennäköisesti luo perheitä, jotka viimeaikaisten tietojen mukaan eivät ole yhtä vakaita [19]. LGBT-ihmiset eivät todennäköisesti saa lapsia, mikä lisää eläke- ja terveydenhuoltojärjestelmien taakkaa tulevina vuosina. Tämä on vastoin suunnitelmia, jotka koskevat terveellistä elämää ja hyvinvointia kaiken ikäisille (SDG 3).

Olisimme kiitollisia kuulla mielipiteesi ja ehdotuksesi tästä asiasta. Sähköposti: science4truth@yandex.ru

"Tiede totuuden puolesta"

Lisäksi:
"Perhearvot Venäjän ulkopolitiikan välineenä" https://pro-lgbt.ru/7323/

Science for Truth -ryhmä lähetti raportin YK:n ihmisoikeusneuvostolle

Aihe: LGBT:n ja muun väestön oikeuksien suojelu

Universal Periodic Review (UPR) on katsaus ihmisoikeustietoihin kaikissa YK:n jäsenvaltioissa. UPR on osa ihmisoikeusneuvostoa.

LGBT:n ja muun väestön oikeuksien suojelu

LGBT-aktivistien ja -järjestöjen toimintaa rahoittavat ulkomaiset valtiot, jotka ovat julistaneet Venäjän geopoliittiseksi vastustajaksi. On kyseenalaista, suunnataanko nämä varat Venäjän federaation kansalaisten hyödyksi ja homoseksuaalisten ihmisten oikeuksien suojelemiseen. Pikemminkin se on poliittisen opposition rahoitus, joka pettää riveitään LGBT-propagandan avulla, joka vakuuttaa esimurrosikäiset lapset siitä, että he ovat osa LGBT-yhteisöä.

LGBT-liikkeeseen* osallistuvien ihmisten pitämiseksi kiinni LGBT-järjestöjen toiminnalla pyritään edistämään epäluotettavia ja tieteellisiä vastaisia ​​ajatuksia, jotka ovat vaarallisia yhteiskunnalle ja kansanterveydelle, kuten homoseksuaalisuuden "normaalisuus" ja "luonnollisuus" ja sen mahdottomuus. homoseksuaalisen elämäntavan tai "sukupuolenvaihdon" välttäminen. Siten LGBT-järjestöjen toiminta loukkaa homoseksuaalisten ihmisten oikeuksia saada luotettavaa tietoa homoseksuaalisesta elämäntavasta.

LGBT-järjestöt kannattavat sellaisten lakien poistamista, jotka kieltävät tieteellisen vastaisen tiedon ja LGBT-propagandan levittämisen. Siten LGBT-liike* loukkaa Venäjän federaation asukkaiden oikeuksia suojella lapsia heidän kehityksensä haitallisilta vääriltä tiedoilta.

LGBT-järjestöt aiheuttavat epäeettisellä toiminnallaan, siteillä ulkomaihin ja hallituksen vastaisilla lausunnoillaan yhteiskunnassa kielteistä asennetta kaikkia seksuaalivähemmistöjen jäseniä kohtaan, mikä kuormittaa homoseksuaaleja ja transsukupuolisia ihmisiä, jotka eivät tue sekä ideologiaa että käytäntöä. LGBT-liikettä. Tämä luo negatiivisen kuvan seksuaalivähemmistöistä, jotka eivät pyytäneet tällaista edustusta. Sosiaalisessa verkostossa ulkomaisen agentin "Russian LGBT Network" -ryhmässä lesbo Julia Frolova puhui Pussy Riot -ryhmän provokaatiosta, joka ripusti pseudo-sateenkaarilippuja Venäjän osastojen rakennuksiin: "En ymmärrä, mitä varten nämä kaikki toimet ovat? Aloita sukupuolisota? Miksi "oppositiomme" ja "aktivistimme" rikkovat tietoisesti lakia? Miksi brittiläiset, amerikkalaiset "ystävämme" lentävät lippuja suurlähetystöissä? Ärsyttää yhteiskuntaa? Jotta Nenan aste olisi vieläkin vahvempivisti? Näen, kuinka vuosien mittaan itse yhteiskunta ympärilläni muuttuu suvaitsevaisemmaksi ... ". Tunnettu TV-juontaja Anton Krasovsky (avoin homo) vastusti LGBT-propagandaa, homopride-paraateja, sukupuolihulluutta ja "sukupuolen vaihtamista".

Suositukset

1. Kielletään Venäjän federaatiossa LGBT-aktivistien kansainvälisen poliittisen liikkeen, LGBT-järjestöjen ja niiden symbolien (kuuden värin lippu ja sen muunnelmat) toiminta.

2. Takaa venäläisille tutkijoille sananvapaus: mahdollisuus ilmaista tieteellinen kantansa pelkäämättä uraansa ja palkkaansa. Tiedemiesten palkan bonusosa riippuu julkaisutoiminnasta. "poliittisen korrektiuden" ja sensuurin olosuhteissa länsimainene ja venäläiset julkaisut, joilla on korkea vaikuttavuuskerroin, eivät julkaise teoksia, jotka ovat vastoin väestönpoistokäyttäytymisen depatologisointipolitiikkaa (homoseksuaalisuuden, transseksuaalisuuden ja muiden psykoseksuaalisten poikkeamien propagandaa), mikä painostaa heidän väestönosiaan.tieteellisen kannan hyvä esittely.

3. Pohditaan uudelleen yhteistyön tasoa YK:n ja WHO:n kanssa ja niiden rahoitusta perustuslain, Venäjän lainsäädännön ja Venäjän federaation kestävän väestönkasvun strategisten tavoitteiden vastaisten toimien yhteydessä. Saattaa sitoutuminen YK:n ja WHO:n kanssa linjaanVenäjän federaation ulkopoliittisen konseptin mukaisesti: vastustaa uusliberalististen ideologisten asenteiden määräämistä, jotka ovat ristiriidassa perinteisten henkisten ja moraalisten arvojen kanssa.

4. Suojella perinteisen enemmistön oikeuksia suojella lapsia LGBT-propagandalta. Kovempi rangaistus LGBT-propagandasta (tieteilijöiden tekemien LGBT-aktivistien muodostaman tieteellisen vastaisen tiedon levittäminen), jopa rikolliseen, varmistaen samalla pääsyntarjota luotettavaa tietoa homoseksuaalisesta elämäntavasta ja sen vaikutuksista fyysiseen ja henkiseen terveyteen.

5. Suojella LGBT-ihmisten oikeuksia saada hoitoa ei-toivotun vetovoiman ja käyttäytymisen vuoksi samaa sukupuolta kohtaan, sukupuolidysforiasta; suojella seksuaalivähemmistöjä poliittiselta hyväksikäytöltä halvana oppositiona.

Viitteet

1. Vollset, SE, Goren, E., Yuan, CW, Cao, J., Smith, AE, Hsiao, T., … & Murray, CJ (2020). Hedelmällisyys-, kuolleisuus-, muutto- ja väestöskenaariot 195 maassa ja alueella vuosina 2017–2100: ennusteanalyysi Global Burden of Disease Study -tutkimukselle. The Lancet, 396(10258), 1285-1306.
  2. Gallup, I. (2022). LGBT-identifiointi USA:ssa Jopa 7.1 %. Haettu 18. helmikuuta 2022 osoitteesta https://news.gallup.com/poll/389792/lgbt-identification-ticks-up.aspx
  3. von Weizsäcker, EU ja Wijkman, A. (2018). Älä viitsi! Liity kanssamme jännittävälle matkalle kohti kestävää maailmaa!. Älä viitsi! (s. 101-204). Springer, New York, NY.
  4. Gotmark Frank, Maynard Robin. "Maailman ja YK:n on vähennettävä väestönkasvua | Frank Gotmark & ​​Robin Maynard – Project Syndicate. Project Syndicate, 2019. https://www.project-syndicate.org/commentary/new-sdg-dampen-population-growth-by-frank-gotmark-and-robin-maynard-2019-09.
  5. Loefler, I. (2004). Kuulostaa: Evoluutiosta ja homoseksuaalisuudesta. BMJ: British Medical Journal, 328(7451), 1325. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC420229/.
  6. Lysov, V (2019). Tiede ja homoseksuaalisuus: poliittinen ennakkoluulo nykyaikaisessa akateemisessa maailmassa. Russian Journal of Education and Psychology, 10(2). https://doi.org/10.12731/2658-4034-2019-2-6-49.
  7. Kutschera Ulrich. Tapaa saksalainen biologi, joka tuotiin oikeuteen "sukupuoli-identiteetin" kritisoinnista | Mercatornet." Mercatornet, 2021, https://mercatornet.com/meet-the-german-biologist-hauled-into-court-for-critique-gender-identity/76358/.
  8. Sandfort, T. G., de Graaf, R., Ten Have, M., Ransome, Y. ja Schnabel, P. (2014). Samaa sukupuolta olevien seksuaalisuus ja psykiatriset häiriöt toisessa Alankomaiden mielenterveystutkimuksessa ja ilmaantuvuustutkimuksessa (NEMESIS-2). LGBT-terveys, 1(4), 292-301.
  9. Garros, A., Bourrely, M., Sagaon-Teyssier, L., Sow, A., Lydie, N., Duchesne, L., … & Abramowitz, L. (2021). Ulosteenpidätyskyvyttömyyden riski vastaanottavan anaaliyhdynnän jälkeen: Tutkimus 21,762 18 miehelle, jotka harrastavat seksiä miesten kanssa. The Journal of Sexual Medicine, 11(1880), 1890-XNUMX.
  10. Fish, JN, Watson, RJ, Porta, CM, Russell, ST ja Saewyc, EM (2017). Ovatko alkoholiin liittyvät erot seksuaalivähemmistön ja heteroseksuaalisten nuorten välillä pienenemässä? Addiction, 112(11), 1931-1941.
  11. Salway, T., Gesink, D., Ferlatte, O., Rich, AJ, Rhodes, A.E., Brennan, DJ ja Gilbert, M. (2021). Ikä-, ajanjakso- ja kohorttimallit seksuaalivähemmistöjen itsemurhayritysten epidemiologiassa Yhdysvalloissa ja Kanadassa: toisen huipun havaitseminen keski-iässä. Sosiaalipsykiatria ja psykiatrinen epidemiologia, 56(2), 283-294.
  12. Peter, T., Edkins, T., Watson, R., Adjei, J., Homma, Y., & Saewyc, E. (2017). Itsemurhatrendit seksuaalivähemmistöjen ja heteroseksuaalisten opiskelijoiden keskuudessa Kanadan väestöpohjaisessa kohorttitutkimuksessa. Seksuaalisen suuntautumisen ja sukupuolten monimuotoisuuden psykologia, 4(1), 115.
  13. Liu, R.T. (2019). Ajalliset trendit itsetuhoisten itsensä vahingoittamisen yleisyydessä seksuaalivähemmistöjen ja heteroseksuaalisten nuorten keskuudessa vuosina 2005–2017. JAMA pediatrics, 173(8), 790-791.
  14. Meyer IH, Russell ST, Hammack PL, Frost DM, Wilson BDM (2021) Vähemmistöjen stressi, ahdistus ja itsemurhayritykset kolmessa seksuaalivähemmistöön kuuluvien aikuisten kohortissa: USA:n todennäköisyysotos. PLoS ONE 16(3): e0246827. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0246827
  15. Davis, K. Laskeva syntyvyys ja kasvava väestö. Popul Res Policy Rev 3, 61–75 (1984). https://doi.org/10.1007/BF00123010
  16. Sullins, DP, Rosik, CH ja Santero, P. (2021). Seksuaalisen suuntautumisen muutospyrkimysten teho ja riski: retrospektiivinen analyysi 125 altistuneesta miehestä. F1000Research, 10.
  17. Sullins DP (2022) Käyttäytymishaittojen puuttuminen ei-tehokkaiden seksuaalisen suuntautumisen muutosponnistelujen seurauksena: Retrospektiivinen tutkimus Yhdysvaltojen seksuaalivähemmistöjen aikuisista, 2016–2018. edessä. Psychol. 13:823647. doi: 10.3389/fpsyg.2022.823647
  18. Kirk, M., & Madsen, H. (1989). After the Ball: Kuinka Amerikka voittaa sen homojen pelon ja vihan 90-luvulla. Harvard: Plume-kirjoja.
  19. Allen, D., & Price, J. (2020). Samaa sukupuolta olevien parien vakausluvut: Lasten kanssa ja ilman. Marriage & Family Review, 56(1), 51-71.

* LGBT-liike on tunnustettu äärijärjestöksi!

Tieteellinen tietokeskus